HomeHome  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 im in wisconsin

Go down 
AuthorMessage
squidney
Freshman
Freshman
squidney

Number of posts : 64
Age : 26
Registration date : 2007-07-12

PostSubject: im in wisconsin   Thu Aug 02, 2007 3:25 am

hey... for the other two girls in here, I made it to WI and I wanna know when the girls pickup are and how to get involved with those teams... not that boys practices arent fun, I just want to figure it all out. get back to me or im me!

thanks
-syd
Back to top Go down
View user profile
radlax 26
Rookie
Rookie
radlax 26

Number of posts : 4
Location : Middleton, WI
Registration date : 2007-07-18

PostSubject: Re: im in wisconsin   Thu Aug 02, 2007 2:00 pm

thats awesome! i think i might go tonight to see if anyone is there for the pick-up games.we play at garner park which is like 2 miles away from memorial high school lol at 6. whats your screename? or number? so i can get a hold of you and kinda help you out..idk how familiar you are with the area or w.e. you can always IM me too and we can talk about it!
Back to top Go down
View user profile
squidney
Freshman
Freshman
squidney

Number of posts : 64
Age : 26
Registration date : 2007-07-12

PostSubject: Re: im in wisconsin   Thu Aug 02, 2007 2:53 pm

hey,

I was gonna go to the guys pick up tonight... is girls tonight too?

sn: squidney x381x

num: 203-470-6172


i dont know much of anything about the area... i live right by memorial though.

thanks for the help!
sydney
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: im in wisconsin   

Back to top Go down
 
im in wisconsin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» My junkyard UTV
» Teryx cage
» Pig feeder my ass
» Anyone in Wisconsin besides me and kel?
» So I gotta ask, when do you stop calling it a mower?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: www.wiscolax.com-
Jump to: